Terug

Klantenservice - Ledstrip-specialist.nl

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Retourneren of ruilen

1.1 Kan ik een geleverd artikel ook retourneren?

Wij hanteren de wet koop op afstand. Indien de producten niet aan jouw verwachtingen voldoen kun je binnen 14 dagen na ontvangst de producten naar ons retourneren. Je kunt ook binnen 14 dagen na ontvangst aan ons melden dat je van de koop af wilt zien. Vervolgens heb je dan nog 14 dagen om de producten te retourneren en een vervangend product of het eventueel betaalde bedrag terug ontvangen.

1.2 Hoe vraag ik een retour aan?

Jekunt de retour aanmelden bij onze klantenservice.
Lees eerst even onze retourvoorwaarden.

1.3 Hoe lang duurt het voordat ik een nieuw product krijg?

Nadat je retourzending bij ons is aangekomen gaan wij deze controleren. Indien deze defect/beschadigd is zullen wij direct een nieuw product naar je versturen. Dit neemt gemiddeld 3 werkdagen in beslag. Dit betekend dat je binnen 4 werkdagen een nieuwe product zult ontvangen.

1.4 Kan ik mijn geld retour krijgen als ik niet tevreden ben?

Je hebt het recht om binnen 14 dagen na ontvangst de producten naar ons te retourneren. Je kunt ook binnen 14 dagen na ontvangst aan ons melden dat je van de koop af wilt zien. Vervolgens heb je dan nog 14 dagen om de producten te retourneren. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Wij verzoeken om de producten, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking terug te sturen. Indien je binnen de gestelde termijn je bestelling aan ons retourneert zullen wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld terugstorten.

2. Betalen

2.1 Wat zijn de betaalmogelijkheden?

In onze webwinkel kun je betalen middels iDeal, PayPal, CreditCard, MisterCash en via Bankoverschrijving.

Wil je meer informatie over onze betaalmethodes? Klik dan hier

3. Bestellen en bezorgen

3.1 Wat als mijn bestelling met schade wordt geleverd?

Controleer direct na ontvangst de inhoud van je pakket.

Mochten er onderdelen ontbreken of beschadigd aankomen, dan vragen wij om ons zo snel mogelijk na ontdekking van het gebrek een e-mail te sturen met je bestelnummer.

Indien mogelijk ontvangen wij ook graag een foto van de schade. Dit bevordert het proces. Binnen 24 uur zullen wij je probleem proberen op te lossen!

Voor meer informatie, kijk hier

3.2 Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt afgeleverd?

Zodra je bestelling is verzonden ontvang je van ons een mail met daarin de track en trace code, zo kun je jouw bestelling volgen.

Wanneer bij aflevering de vervoerder niemand aantreft zal de zending de volgende (werk)dag nog een keer worden aangeboden.

Is bij de buren afleveren toegestaan? Dan zal de vervoeder eerst proberen om de bestelling bij je buren af te leveren.

Mocht de tweede afleverpoging opnieuw niet succesvol zijn, dan kun je altijd nog het product binnen twee weken na de leverdatum bij een DPD pick up point afhalen.
Je zult een briefje in je brievenbus ontvangen met daarop de afhaallocatie en de tijd.

Voor meer informatie, kijk hier

3.3 Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen met een waarde boven de € 19,95 versturen wij gratis in Nederland en België.

Voor bestellingen onder de € 19,95 hanteren wij standaard € 3,95 verzendkosten.

De pakketzendingen en brievenbus pakjes zijn voorzien van een Track and Trace code. Deze ontvang je aan het einde van de middag.

Voor meer informatie, kijk hier

3.4 Zijn de alle producten op de website voorradig?

Alle producten op onze website zijn op voorraad, tenzij anders aangegeven.

Als er bij de status beschikbaarheid 'in bestelling' staat, dan verwachten wij het product binnenkort weer op voorraad te hebben.

Wil je de voorraad volgen? Klik dan op de button 'voorraad volgen'. Je ontvangt dan een e-mail van ons zodra het product weer op voorraad is.

3.5 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst (werkdagen vóór 17:00 uur) wordt deze dezelfde dag door ons zorgvuldig ingepakt en verzonden.

De bestellingen worden de volgende dag aan je aangeboden door DPD of FedEx.

De levering via FedEx kan in sommige gevallen 1 werkdag langer duren i.v.m. een speciale pick-up (levering van 2,5 meter profielen). De levertijd van een wolkenplafond bedraagt 4 á 7 werkdagen na goedkeuring van de proefdruk.  

Je kunt uitgaan van het volgende levertermijn bij DPD binnen Nederland:

Maandag vóór 17:00 uur besteld > dinsdag geleverd
Dinsdag vóór 17:00 uur besteld > woensdag geleverd
Woensdag vóór 17:00 uur besteld > donderdag geleverd
Donderdag vóór 17:00 uur besteld > vrijdag geleverd
Vrijdag vóór 17:00 uur besteld > zaterdag geleverd
Zaterdag besteld > maandag verstuurd
Zondag besteld > maandag verstuurd

Voor meer informatie, kijk hier.

3.6 Leveren jullie ook in het buitenland?

Wij leveren op dit moment standaard in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Luxemburg en Engeland.

Wil je dat wij leveren in een ander land, neem dan contact met ons op. Wij zullen je dan een scherpe aanbieding doen qua verzendkosten.

Voor meer informatie, kijk hier.

3.7 Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?

Het kan gebeuren dat er bij DPD of FedEx iets mis gaat in het sorteercentrum of dat je niet aanwezig bent op moment van aflevering.

Mocht je bestelling na 3 werkdagen nog niet binnen zijn en laat de Track and Trace geen nieuwe update zien, dan kun je het beste contact opnemen met DPD of FedEx.
Zij kunnen aan de hand van jouw Track and Trace direct kijken waar je bestelling op dit moment is.

Wil je toch liever telefonisch contact opnemen met ons? Dat is natuurlijk ook mogelijk. Wij kunnen echter niet meer zien dan de status van de Track and Trace.

Voor meer informatie, kijk hier.

3.8 Ik wil niet dat mijn bestelling bij de buren wordt afgeleverd, is dat mogelijk?

Ja dat is geen enkel probleem. Je kunt dit aangeven in het opmerkingen veld bij het afrekenen.

Wij zorgen er dan voor dat je bestelling enkel bij jou wordt aangeboden en niet bij de buren.

Er zullen geen extra kosten in rekening worden gebracht.

Voor meer informatie, kijk hier.

3.9 Ik ben niet aanwezig om mijn bestelling in ontvangst te nemen. Wat nu?

Wanneer bij aflevering de bezorger niemand aantreft, wordt de zending de volgende (werk)dag opnieuw aangeboden.

Als deze levering ook gemist wordt, dan kun je altijd nog het product binnen twee weken na de leverdatum op een DPD pick up point afhalen. 

Je zult dan een briefje ontvangen in je brievenbus met verdere instructies.

Voor meer informatie, kijk hier.

3.10 Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

Dat is zeker mogelijk! Je kunt bij het afrekenen kiezen voor een ander afleveradres.

Voor meer informatie, kijk hier.

3.11 Bij het product dat ik wil bestellen staat er bij beschikbaarheid 'In bestelling'. Kan ik dit product bestellen?

Alle producten op onze website zijn op voorraad tenzij er bij de beschikbaarheidsstatus 'In bestelling' wordt vermeld.

Deze producten zijn helaas niet te bestellen. Het is wel mogelijk om de voorraad te volgen.

Wij zullen je dan een e-mail sturen zodra het product weer voorradig is.

3.12 Kan ik BTW vrij bestellen?

Indien je buiten Nederland en binnen Europa zakelijk bij ons besteld, is het mogelijk om de BTW te verleggen.

Wij rekenen dan geen BTW over de factuur. Je kunt een account bij ons aanmaken met je bedrijfsgegevens, vervolgens kun je zonder BTW een bestelling plaatsen.

4. Afhalen

4.1 Is het mogelijk mijn bestelling op te komen halen?

Het is ook mogelijk om je bestelling op te komen halen. Dit kan echter alleen op afspraak, zodat we je bestelling kunnen voorbereiden.
Na bevestiging van je bestelling kun je contact met ons opnemen om een afspraak te maken. Je kunt contant afrekenen of pinnen.

Adres: 
Maandag t/m zaterdag 09:00-17:00 uur
Schurenbergweg 5A, 1105 AP Amsterdam
Voor meer informatie, klik hier

Maandag: 09.30 - 17.00 uur
Dinsdag: 09.30 - 17.00 uur
Woensdag: 09.30 - 17.00 uur
Donderdag: 09.30 - 17.00 uur
Vrijdag: 09.30 - 17.00 uur
Zaterdag: 09.30 - 17.00 uur
Zondag: Gesloten

Je bent van harte welkom in onze showroom / afhaalpunt.

5. Algemene vragen

5.1 Zit er ook een handleiding bij de producten?

Bij de producten zit een Nederlandstalige handleiding van de leverancier. Onze uitgebreide handleidingen staan ook op de site, ondersteund met foto’s en videomateriaal. Deze handleidingen vind je hier

5.2 Hebben jullie ook montageservice?

Wegens veel belangstelling bieden wij nu ook een montageservice aan! Voor meer informatie kun je bellen naar de klantenservice: +31 20 2600008.

6. Garantie

6.1 Zit er garantie op de producten?

Wettelijke garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Onze producten zijn van de hoogste kwaliteit en zijn gemaakt voor een lange levensduur. Wij staan in voor de garantie en conformiteit zoals de wet deze biedt. Je bent 2 jaar lang gedekt voor fabrieksfouten. Dus heb je een product dat binnen de 2 jaar garantietermijn buiten jouw schuld defect is gegaan, dan zullen wij deze kosteloos vervangen. Deze garantie geldt naast de wettelijke garantie.

Wat valt er onder de garantie?
- Defecte LEDs
- Defecte adapters, controllers en afstandsbiedingen
- Afname van lichtintensiteit en vervorming

Wanneer vervalt de garantie?
- Als er veranderingen aan het product zijn aangebracht (knippen, solderen etc.).
- Als het product beschadiging door opzet of onachtzaamheid vertoont.
- Als het product is blootgesteld aan vochtigheid(tenzij ip68) of extreme warmte.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Ledstrip-specialist.nl
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »