Terug

  • Voor 17:00 besteld, morgen al in huis*
  • Gratis verzending in de hele Benelux*
  • Bedenktijd van 14 dagen
  • 8.8/10 uit méér dan 14.000 klantenbeoordelingen
  • Beste kwaliteit & 2 jaar garantie

Verzenden & Retourneren

Verzenden

Levering
Wij leveren in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Luxemburg, Italië, Spanje, Oostenrijk, Denemarken en Engeland (voor andere landen kun je contact met ons opnemen).

Vervoerder
Onze pakketten worden geleverd door DPD. Grotere pakketten zoals 2,5 meter profielen en grotere LED panelen worden geleverd door FedEx.

Levertijden
Alle getoonde producten op de website zijn op voorraad (tenzij anders aangegeven). Wij streven ernaar om alle bestellingen binnen 1 werkdag te leveren. Wij kunnen dit niet 100% garanderen. Indien een product dat je hebt besteld niet voorradig is, zullen wij je telefonisch of per e-mail op de hoogte stellen. Houdt er rekening mee dat een levering via FedEx soms een vertraging heeft van 1 á 2 werkdagen. Houdt er tevens rekening mee dat de levertijd van een wolkenplafond ongeveer 4 á 7 werkdagen bedraagt na goedkeuring van de proefafdruk. 

Je kunt uitgaan van het volgende levertermijn bij DPD binnen Nederland:

Maandag vóór 17:00 uur besteld > dinsdag geleverd
Dinsdag vóór 17:00 uur besteld > woensdag geleverd
Woensdag vóór 17:00 uur besteld > donderdag geleverd
Donderdag vóór 17:00 uur besteld > vrijdag geleverd
Vrijdag vóór 17:00 uur besteld > zaterdag geleverd
Zaterdag besteld > maandag verstuurd
Zondag besteld > maandag verstuurd

Prijzen
Alle getoonde prijzen op de website zijn exclusief verzendkosten. Bestellingen met een waarde boven de €20,- versturen wij geheel GRATIS binnen en buiten Nederland. Voor bestellingen met een waarde onder de €20,- betaal je €3,95 aan verzendkosten.

Voor LED Strip profielen geldt een minimale afname van 2, wilt u toch 1 profiel bestellen dan betaalt u €9,95,- aan verzendkosten.

Aansprakelijkheid
Wij adviseren om direct na ontvangst de inhoud van je pakket te controleren. Mochten er onderdelen ontbreken of beschadigd aankomen, dan vragen wij om ons zo snel mogelijk na ontdekking van het gebrek een e-mail te sturen met jou bestelnummer + eventuele foto's (in sommige gevallen vragen wij om foto's toe te sturen). Houdt er rekening mee dat de levertijden een indicatie van DPD en FedEx zijn. Deze zijn nooit 100% te garanderen.

Afhalen
Het is mogelijk om je bestelling bij ons af te halen. Nadat je een bevestiging van je bestelling hebt ontvangen kun je contact met ons opnemen om een afspraak te maken. Je kunt bij het afhalen contant betalen of pinnen.

Track & trace
Zodra je bestelling is verzonden ontvang je van ons een mail met daarin de track en trace code, zo kun je je bestelling volgen. Wanneer bij aflevering de vervoerder niemand aantreft zal de zending de volgende (werk)dag nog een keer worden aangeboden.
Is bij de buren afleveren toegestaan? Dan zal de vervoeder eerst proberen om de bestelling bij je buren af te leveren.
Mocht de tweede afleverpoging opnieuw niet succesvol zijn, dan kun je altijd nog het product binnen twee weken na de leverdatum op een DPD pick up point afhalen. Je zult een briefje in je brievenbus ontvangen met daarop de afhaallocatie en de tijd.

Niemand thuis
Wanneer bij aflevering de bezorger niemand aantreft, wordt de zending de volgende (werk)dag opnieuw aangeboden. Als deze levering ook gemist wordt, dan kun je het pakket binnen twee weken na de leverdatum op een DPD pick up point afhalen. Je zult dan een briefje ontvangen in je brievenbus met verdere instructies.

Niet bij de buren afleveren?
Als je liever niet hebt dat je pakket bij de buren wordt afgeleverd wanneer je niet thuis bent om het pakket zelf in ontvangst te nemen, is dat geen enkel probleem. Je kunt dit aangeven in het opmerkingen veld bij het afrekenen. Wij zorgen er dan voor dat je bestelling enkel bij jou wordt aangeboden en niet bij je buren. Er zullen geen extra kosten in rekening worden gebracht.

Zakelijk bestellen vanuit België
Indien je een zakelijke bestelling vanuit België doet, is het mogelijk om de BTW te verleggen. Er wordt dan geen BTW over de factuur berekend. Om hier in aanmerking voor te komen, dien je je eerst te registreren op onze website. Na registratie kun je een bestelling plaatsen zonder BTW.

Retourneren

Wij hebben het retourneren zo eenvoudig mogelijk gemaakt.

Stappenplan voor het aanmelden van een retour

  1. Log in met je klantaccount in onze webwinkel. Als je geen klantaccount heb klik dan op deze link en vul het e-mailadres in waarmee de bestelling is geplaatst. Je ontvangt dan een email waarmee je in jouw klantaccount komt.
  2. Wanneer je bent ingelogd kom je in je account overzicht terecht. Aan de linkerkant staat ‘Mijn bestellingen’. Vervolgens klik je op bekijken naast de order waarvan je een product wilt retourneren.
  3. Nu kom je in een overzicht terecht van de geplaatste bestelling. Vervolgens kun je rechtsonder klikken op de knop ‘Artikelen retourneren’ om de retourzending aan te maken.
  4. Je wordt nu doorgestuurd naar een pagina waar je de retourzending in kunt stellen. Ten eerste dien je aan te geven welke producten retour gestuurd worden. Dit kan worden gedaan door het aantal aan te geven in het drop-down menu. Indien je product wilt houden kun je deze op 0 laten staan.
  5. Je dient nu aan te geven waarom de betreffende producten retour gestuurd worden. Je kunt bij Reden en Actie kiezen uit de retour reden.
  6. Nu klik je rechtsonder op Verstuur. De retour is dan aangevraagd.
  7. Als laatste zal de retour afdeling bepalen of de retour wordt aangenomen of niet. Wanneer de retour is geaccepteerd ontvang je hierover een mail met verdere instructies voor het terug zenden van de producten en de adresgegevens waar je de producten naar toe kunt retourneren. 

Je kunt je retour aanmelden door het bovenstaande stappenplan te volgen. ​Vul alle verplichte velden in en kies voor de knop 'verder'. Je mag alle producten als één retour aanmelden. Je ontvangt van ons binnen 1 werkdag een e-mail met de verdere instructies.

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit heeft gekregen. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (doc), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jou mededeling betreffende de uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jou keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jou beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen voor zulke terugbetalingen geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of tot je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jou rekening.

Ons retour adres: 
LEDSTORES
T.a.v. Retouren
Schurenbergweg 5A
1105 AP Amsterdam
Nederland

Jij bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Uitgezonderd van het herroepingsrecht zijn producten die vervaardigd zijn conform instructies van de consument (maatwerk). Het gaat dan om kabels die op maat worden geknipt en wolkenplafonds die op maat worden gemaakt.

Retour voorwaarden

  • Wij vragen je om altijd het retournummer op het pakket te vermelden of deze in de doos mee te sturen. 
  • Je ontvangt binnen 24 uur (op werkdagen) een retour formulier na aanmelding van je retour via de website.
  • LED strips dienen onbeplakt en in originele staat te zijn (NIET geknipt) en mogen geen beschadigingen vertonen indien redelijkerwijs mogelijk.
    Bij beschadiging kunnen er kosten voor waardevermindering in rekening gebracht worden
  • Stuur artikelen altijd in de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk, op met de onderdelen die in dezelfde verpakking zitten.

Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice:
+31 20-2600008
[email protected]
WhatsApp: 0646802512

Wij helpen je graag verder!

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Ledstrip-specialist.nl
    Beoordeling op Feedback company voor Ledstrip-specialist: 8,8 / 10 (14000 Reviews)
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »